Friday, December 25, 2009

Program Baru SMK(P) Bukit Kuda 2010

Selamat Pulang ke sekolah..2010 dan selamat datang murid-murid Tingkatan Satu 2010. Pada 2.1.2010 (Sabtu), pendaftaran Tingkatan 1 akan dijalankan bermula jam 9.00 pagi hingga 12.00 tengahari.

Pada tahun 2010, satu program yang dinamakan Program Jutawan BK akan diperkenalkan. Apa dia Program Jutawan BK? pasti menarik namanyakan? Tunggu...dan saksikan pelancarannya pada tahun hadapan...

Selain itu , Program Tutor-Tutee juga akan dijalankan . Siapa Tutor dan siapa tutee?
Tutor adalah murid sebaya yang akan menjadi pembimbing rakan lain untuk memberi bimbingan menjawab soalan-soalan peperiksaan tahun-tahun lepas mengikut aras yang tertentu . Anda terpilih? Tunggu keputusannya pada tahun 2010.

Harapan cikgu..semua murid SMK(P)Bukit Kuda telah bersedia untuk kembali ke sekolah setelah sekian lama bercuti. Diharap cuti sekolah pada kali ini dimanfaatkan sepenuhnya oleh anda semua samaada membaca buku teks, pergi tuisyen, membuat nota terancang, cuti-cuti Malaysia bersama keluarga, dan sebagainya. Apapun yang anda buat semasa cuti, hakikatnya sesi persekolahan sudah semakin hampir. Rehatkan minda dan bersedialah dengan azam baru 2010.

SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH DAN SELAMAT BELAJAR...CIKGU MENUNGGU ANDA DI PINTU PAGAR..

No comments:

Post a Comment